آدرس: همدان، چهارباغ شهید مصطفی احمدی روشن، دانشگاه بوعلی سینا، مرکز نوآوری کندو
تلفن: 09376078681
شبکه های اجتماعی:
bg_image
سرمایه‌گذار هستید؟

یکی از مسائلی که کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌های نوپا برای شروع کارشان دارند، جذب سرمایه‌گذار است. سرمایه‌گذاری بر استارت‌آپ‌ها اغلب از نوع خطرپذیر و به‌واسطه افراد حقیقی، شرکت‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری‌ خطرپذیر و مشارکت فردی و گروهی سرمایه‌گذاران خطرپذیر انجام می‌شود. در مرکز نوآوری کندو این امکان برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری خطرپذیر فراهم است تا باتوجه به حوزه مدنظر خود بر استارت‌آپ‌ها و تیم‌های پرتفو سرمایه‌گذاری کنند.

مزایای سرمایه‌گذاری خطرپذیر بر استارت‌آپ‌ها چیست؟

مزایای سرمایه‌گذاری خطرپذیر بر استارت‌آپ‌ها موضوعی دوسویه است. یعنی هم سرمایه‌گذاران خطرپذیر و هم استارت‌آپ‌ها به دستاوردها و مزیت‌های یکسانی دست می‌یابند:

۱. دسترسی به فناوری‌های نوین: استارت‌آپ‌ها معمولاً در حوزه‌های فناوری و نوآوری فعالیت می‌کنند و در تلاشند تا به راهکارهایی جدید و سازنده برسند. با سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران می‌توانند به فناوری‌ها و ابتکارات نوین دسترسی پیدا کنند و از آن‌ها بهره‌برداری کنند.

۲. رشد سریع: استارت‌آپ‌ها به‌دلیل طرح‌ها و مدل نوآورانه‌ کسب‌وکارهایشان، می‌توانند در صورت برخورداری از منابع مالی سریع رشد کنند و به شرکت‌های بزرگ تبدیل شوند. این ویژگی فرصت‌هایی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان می‌آورد تا سود چشمگیری به دست آورند.

۳. تأثیرگذاری: با سرمایه‌گذاری بر استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران می‌توانند به‌شکل مستقیم در تصمیم‌گیری‌های مهم مربوط به راهبرد کسب‌وکار و مدیریت کسب‌وکار مشارکت کنند. بنابراین می‌توانند نقشی فعال در رشد و توسعه استارت‌آپ داشته باشند.

اگر از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری خطرپذیر بر استارت‌آپ‌ها هستید لطفا برای اطلاع از شرایط ثبت‌نام و گفت‌وگوی بیشتر فرم مقابل را پر کنید.