رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز نوآوری کارگاهی کندو همدان بازدید کرد.

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی ارسلان باسلی‌زاده مدیرعامل مرکز نوآوری کندو ضمن بازدید از بخش‌های مختلف فضای کارگاهی مرکز نوآوری کندو، از نزدیک با تیم‌های حاضر در این مجموعه آشنا شد.
دکتر طهرانچی از روند فعالیت، پیشرفت و دستاوردهای تیم‌های سرمایه‌گذاری شده در بخش سخت‌افزار شامل حوزه‌‌های تغذیه دام، تجهیزات و ماشین‌آلات اندازه‌گیری و بسته‎‌بندی، مواد موثر دارویی، ماشین‌آلات کشاورزی و طراحی و مهندسی قطعات خودرو و در بخش نرم‌افزار در حوزه ساخت بازی‌های رایانه‌ای بازدید و استقبال کردند.
وی خاطر نشان کرد وجود تیم‌های نوآور همچون تیم دامیار که ارائه دهنده نسل جدید خوراک دام است باعث رشد و ارتقای کشور در زمینه تامین امنیت غذایی و تولیدات دامی می‌شود و امیدوار است هرچه زودتر زمینه‌های لازم برای رشد این تیم‌ها در سراسر کشور با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شود.
در ادامه نیز بررسی زمینه‌‌ همکاری‌های دوجانبه و گسترش فعالیت‌های مشترک در غرب کشور مورد تفاهم نظر قرار گرفت، باسلی‌زاده ابراز امیدواری کرد که درآینده نزدیک همکاری‌های سازنده بیشتری با دانشگاه آزاد اسلامی شکل خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط