بوت کمپ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در مرکز نوآوری کندو برگزار شد

بوت کمپ بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، توسط مجموعه رسانه‌ای ایرانما که یکی از شرکت‌های مستقر در کندوست، طی ۶ هفته در مرکز نوآوری کندو برگزار شد.

این بوت کمپ به صورت عملی و پروژه محور برگزار شد تا بتواند تاثیری متمایز از سایر دوره‌های این حوزه داشته باشد. سرفصل‌های مختلفی از جمله استراتژی رشد فالوور، اینستاگرام مارکتینگ، دیزاین و طراحی، نویسندگی و طراحی کمپین در این دوره توسط ۶ مدرس آموزش داده شد. منتوری اختصاصی در طول هفته، صدور گواهی‌نامه و امکان همکاری با مجموعه ایرانما و در اختیار داشتن میز و صندلی اختصاصی در فضای کار اشتراکی کندو، از مزایای دیگر این دوره ۲۰۰ ساعته بود.

هدف قرار دادن شبکه‌های اجتماعی برای برندسازی انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای برای کسب‌وکارهای نوپا و استارتاپ‌هاست. همچنین به دلیل در دسترس و پر‌بازدید بودن این گونه شبکه­‌ها، امروزه استفاده از آن­‌ها از جمله روش‌­های موثر و مهم برای تبلیغات است. 

با‌توجه به فعالیت استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا در مراکز نوآوری و اهمیت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای آن‌ها، برگزاری چنین دوره‌هایی می‌تواند برای رشد آن‌ها بسیار کمک‌کننده باشد. مرکز نوآوری کندو نیز در جهت حمایت از رشد کسب‌وکارها، از فعالیت‌‎های مشترک با شرکت‌های فناور استقبال می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط