دورهمی همفکر آمادای در مرکز نوآوری کندو برگزار شد

 

سیزدهمین دورهمی همفکر آمادای در روز پنج‌شنبه ۶ مهر ماه سال جاری، با هدف ایجاد فضای گفت‌وگو و انتقال تجربه، در مرکز نوآوری کندو واقع در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

مرکز نوآوری کندو با مهم شمردن امر شبکه‌سازی میان افراد که باعث رشد و پیشرفت هرچه سریع‌تر آن‌ها می‌شود، حمایت‌های لازم را برای برگزاری این رویداد به عمل آورد تا بتواند در راستای اهداف خود برای ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری قدم بردارد.

همفکر آمادای رویدادی است که توسط افراد فعال و علاقمندان به حوزه کسب‌و‌کار و کارآفرینی برگزار می‌گردد و فرصتی برای کارآفرینان، برنامه‌نویسان، طراحان، سرمایه‌گذاران و تمامی علاقه‌مندان است تا به شبکه‌سازی،‌ تبادل نظر و یادگیری از یکدیگر بپردازند. 

بخشی از این رویداد با‌توجه به گسترش فرهنگ دورکاری و فریلنسری به موضوع کسب‌ درآمد دلاری اختصاص داشت؛ این موضوع توسط دو نفر از کاربران موفق مرکز نوآوری کندو ارائه شد. بخش دیگر این رویداد به شبکه‌سازی و گفت‌وگو میان افراد گذشت. در این دورهمی بیش از ۱۰۰ نفر از ایده‌‌پردازان، کارآفرینان و استارتاپ‌های مستقر در کندو حضور داشتند که با یکدیگر جهت اجرایی شدن ایده‌های خود به بحث و تبادل اطلاعات پرداختند.

دورهمی همفکر آمادای در مرکز نوآوری کندو برگزار شد دورهمی همفکر آمادای در مرکز نوآوری کندو برگزار شد دورهمی همفکر آمادای در مرکز نوآوری کندو برگزار شد دورهمی همفکر آمادای در مرکز نوآوری کندو برگزار شد

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط