دومین دوره پیش‌شتابدهی بوم (شتابدهنده مرکز نوآوری کندو) برگزار شد

این دوره که فرصتی برای ایده‌های نوآورانه استارتاپی بود، از مهر ماه شروع شد و پایان دوره آن ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ در شتابدهنده بوم برگزار شد. ۶۶ تیم و ایده در این دوره ثبت‌نام کرده بودند که پس از ارزیابی اولیه، ۹ تیم به مرحله ارائه و داوری حضوری راه یافتند. پس از ارزیابی نهایی ۲ تیم موفق به دریافت بیش از ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه نقدی شدند. در این دوره به یک نفر هم گرنت (سرمایه‌ای که صرفا به یک شخص داده می‌شود) تعلق گرفت تا بتواند در یک دوره ۶ ماهه به فعالیت و پیشبرد ایده خود بپردازد. ۳ تیم دیگر نیز امکان استقرار در شتابدهنده بوم را دریافت کردند.

تیم ایزی شیپ، با ایده جابه‌جایی بار مسافر در فضای بین‌الملل، تیم کارخونه، با ایده توانمندسازی خانم‌های خانه‌دار جهت درآمدزایی، ۲ تیم برتر این دوره پیش‌شتابدهی بودند. خدمات دیگری از جمله فضای کار، منتورینگ و حضور در کارگاه‌های آموزشی بوم نیز به این تیم‌ها تعلق گرفت.

تمامی افرادی که ایده‌های نوآورانه دارند می‌توانند با مراجعه به این شتابدهنده که ذیل مرکز نوآوری کندو فعالیت می‌کند، ایده خود را مورد بررسی قرار دهند؛ در صورت دارا بودن پارامترهای لازم می‌توانند از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط