فرماندار شهرستان همدان از مرکز نوآوری کارگاهی کندو بازدید کرد

مسلم مخفی، فرماندار شهرستان همدان، مهر ماه سال جاری از مرکز نوآوری کارگاهی کندو بازدید کرد. وی در این بازدید با شرکت‌های مستقر که از تیم‌های پرتفو مرکز نوآوری کندو هستند، آشنا شد. در حال حاضر ۳ تیم در مرکز نوآوری کارگاهی کندو مستقرند که در حوزه‌های طراحی و ساخت تجهیزات دامپروری، تولید نسل جدیدی از بلوک‌های خوراک دام و طراحی و تولید تجهیزات آزمایشگاهی، فعالیت می‌کنند.

مسلم مخفی، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف مرکز نوآوری کارگاهی، از نزدیک با آخرین محصولات فناورانه و نوآورانه تیم‌ها آشنا شد. وی به گفت‌وگو با اعضای حاضر در این مجموعه پرداخت و از دغدغه‌ها، مشکلات و حمایت‌های مورد نیاز آن‌ها آگاه شد.

مخفی پس از بازدید از تیم‌های فناور، گفت: محصولات بسیار خوبی توسط این تیم‌ها تولید می‌شود که باید به تجاری‌سازی آن‌ها توجه ویژه داشت. مسلم مخفی در ادامه گفت‌وگو ضمن اشاره به نام‌گذاری سال جاری و اهمیت آن، گفت: پیوند دانشگاه با صنعت و تجاری‌سازی تولیدات از موارد بسیار مهمی است که در رونق تولید موثر است. مخفی همچنین ادامه داد: در مجموعه نوآوری کارگاهی کندو، حمایت‌های بسیار خوبی برای جوانان شکل گرفته است. ما نیز به عنوان یک مجموعه دولتی و حاکمیتی وظیفه گره‌گشایی و هموار کردن مسیر را داریم تا بتوانیم همدان را به توفیقاتی که نیاز است برسانیم.

فرماندار شهرستان همدان از مرکز نوآوری کارگاهی کندو بازدید کرد فرماندار شهرستان همدان از مرکز نوآوری کارگاهی کندو بازدید کرد فرماندار شهرستان همدان از مرکز نوآوری کارگاهی کندو بازدید کرد فرماندار شهرستان همدان از مرکز نوآوری کارگاهی کندو بازدید کرد فرماندار شهرستان همدان از مرکز نوآوری کارگاهی کندو بازدید کرد

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط