مشاور وزیر کشور در امور فناوری از مراکز نوآوری کندو بازدید کرد

دکتر محمدجواد صدری‌مهر دستیار ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری و دکتر ابراهیمی مسئول راهبری ستادهای معاونت علمی ریاست جمهوری به همراه دکتر آل‌احمد مدیر حمایت و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با حضور در مراکز نوآوری کندو از بخش‌های گوناگون و تیم‌های فعال مراکز کندو دیدن کردند.

استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای حاضر در ۲ مرکز نوآوری و کارگاهی کندو، در حوزه‌های مختلفی از جمله آموزش زبان، ساخت بازی‌های تعاملی، مارکت‌پلیس تجهیزات ساختمانی، تولید نسل جدید خوراک دام، ساخت تجهیزات دام‌پروری و … فعالیت‌ می‌کنند. در این بازدید، هر تیم راجع‌به روند کاری استارتاپ خود، توضیحاتی‌ را به مسئولین ارائه کرد.

ابراهیمی پس از آشنایی با تیم‌های مستقر در کندو گفت: تیم‌های بسیار خوبی در این مراکز فعالیت دارند که از جهات مختلف هیچ تفاوتی با استارتاپ‌های تهران ندارند. وی همچنین تاکید کرد: باید در استان‌های مختلف، مراکزی مانند مرکز نوآوری کندو فعالیت داشته باشند تا منجر به شکل‌گیری کارهای تیمی شوند؛ این موضوع سبب می‌شود یکی از چالش‌های اساسی کسب‌وکارها که پیدا کردن نیروی متخصص است، به واسطه شبکه‌سازی حل شود.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت گسترش فعالیت مراکز نوآوری، در جهت ترویج فرهنگ کارآفرینی، بیان کرد: این گسترش فعالیت می‌تواند باعث جلوگیری از خروج نخبگان در سطح استانی و کشوری شود.

این بازدید و آشنایی با تیم‌های فعال استان همدان می‌تواند حمایت‌ها و تسهیلات خوبی را برای ارتقاء زیرساخت‌های فناوری در مراکز نوآوری کندو به همراه داشته باشد.

مشاور وزیر کشور در امور فناوری از مراکز نوآوری کندو بازدید کرد مشاور وزیر کشور در امور فناوری از مراکز نوآوری کندو بازدید کرد

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط